בימיו האחרונים: מרן זצ"ל עיין בספר התניא שיתפרסם בקרוב

אבי יעקב No Comments on בימיו האחרונים: מרן זצ"ל עיין בספר התניא שיתפרסם בקרוב

בעקבות הסתלקותו של זקן מועצת חכמי התורה הגאון הרב שמעון בעדני זצ"ל, שתמך, עודד ואהד ביותר את פעילות ארגון ‘יפוצו’. בארגון מפרסמים תיעוד ממשלחת רבני הארגון הרב מנחם כהן, הרב אהרון קעניג והרב חיים טל, שביקרו את הרב לפני ימים ספורים, לרגל הוצאת התניא עם ביאור ‘למבקשי השם’ • הרב הביע את התפעלותו הרבה מההשקעה בספר החדש ובירך את העוסקים במלאכה לקראת אירוע ההשקה שיתקיים בקרוב

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת כ"ד טבת יום הסתלקותו של האדמו"ר הזקן – בעל התניא ובעקבות הסתלקותו של זקן מועצת חכמי התורה הגאון הרב שמעון בעדני זצ"ל. מפרסמים בארגון "יפוצו" בו מרן תמך, עודד ואהד ביותר את התיעוד ממשלחת רבני הארגון הרב חיים טל והרב אהרון קעניג והרב מנחם כהן, לרגל הוצאת התניא עם ביאור ‘למבקשי השם’.

המשלחת זכתה והתקבלה בביתו הפרטי של הגר”ש בעדני, כשהרב זצ"ל שזכר את המשלחת מהביקורים הקודמים התרשם עמוקות והביע את רצונו לארחם בביתו. במהלך הביקור התפתחה שיחה קולחת בין הרב כהן לבין הגר”ש בעדני בעניין הכהנים הלווים שהלויים בימות המשיח יהיו לכהנים, תוך שבאוויר נזרקו מראי מקומות רבים מנגלה ומפנימיות התורה, השיחה התורנית והמרתקת התנהלה תוך שהרב כהן מזכיר את המקומות בתורתו של משיח בהם נידון הנושא.

שיא הביקור היה כשחברי הנהלת ארגון יפוצו הגישו לרב את סט הספרים המהודר ‘תניא עם ביאור למבקשי ה” שיושק בשבוע הבא בעזרת ה'. הרב שעיין בכרך הראשון וביקש להעמיד את הסט במקום מיוחד בין הספרים בהם הוא מעיין בימים אלו על שולחנו בחדר הלימוד. הביקור הותיר רושם כה עמוק עד כדי כך שהגר”ש בעדני זצ"ל שינה ממנהגו וביקש ללוות את הרבנים בדרכם עד ליציאתם מהבניין, כשגם שם לא נחה דעתו והוא יצא עמהם החוצה ואף ליווה אותם במבטו עד שעלו לרכב.



0 תגובות